woensdag 28 juni 2017

Reminder / herinnering

Nee, nog steeds geen reizen waar ik over kan bloggen.
Nou ja, misschien reizen in mijn hoofd want ik moet eerlijk bekennen dat mijn gedachten zo nu en dan afdwalen naar Yorkshire waar nu eenmaal mijn hart ligt, of naar Zweden en Frankrijk waar het ook genieten is.

Dat er op dit blog niet of nauwelijks meer geschreven wordt, betekent niet dat ik stilletjes in een hoekje zit.
Wat ik dan wel doe is te lezen op de andere blogs waar ook korte fictie verhalen te vinden zijn.  Ondanks dat deze blogs hier bovenaan ook aan te klikken zijn, heb ik ze even op een rijtje zet:

* Helen Varras (Nederlands)
* Helen Varras' Story Book (Engels)
* Helen's persoonlijke Blog (Engels)

Alle blogs hebben een vertaal optie!

Op ieder blog kan door middel van e-mail geabonneerd worden. De link hiervoor is rechts in het menu te vinden.

Wie weet 'zie' ik je daar binnenkort!
Graag tot ziens!

Helen

--------------------------------------------------------------------------------

No, still no travels to blog about.
Well, maybe in my head as my thoughts often wander off to my beloved Yorkhsire. Or enjoyable Sweden and France.

That I do not write so often on this Blog does not mean that I sit stil.
You can read about my where abouts at the other Blogs where you will also find short fiction stories.
Although the Blogs are listed in the header, ready to click, I will also list them here:

* Helen Varras (Dutch)
* Helen Varras' Story Book (English)
* Helen's personal Blog (English)

Translation button available on all blogs!

You are also able to subscribe to my Blogs by e-mail, the option is in the menu at the right.

Looking forward to you see there!

Helen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten