maandag 5 juni 2017

De toekomst

Lieve lezers / Dear readers

Ooit zijn we dit blog begonnen om jullie op de hoogte te houden van onze camperreizen.
De reis die we naar de Noordkaap hebben gemaakt, was niet de laatste. Toch zijn we daar blijven steken. Waarom? Ik kan zo snel geen verstandig antwoord bedenken, helaas.

Maar waarom ben ik dan terug op dit Blog?
Zoals de meesten van jullie weten, is mijn geliefde echtgenoot vorig jaar november plotseling overleden.
Mijn leven heeft hierdoor een andere wending moeten nemen, mijn gevoelens hierover zijn dubbel.
Immers, ik mis hem, zijn stoel blijft leeg, zijn stem zal ik nooit meer horen.
Aan de andere kant is er nog wel een toekomst voor mij ook al ziet deze er nu heel anders uit. Een toekomst met uitdagingen die ik graag aanga.

Een tijd lang heeft mijn energie op een zeer laag pitje gestaan en dat is begrijpelijk. Nog steeds erg moe voel ik toch dat mijn energie weer terug komt. Ondanks dat de afgelopen maanden voelden als 'tegen wind in behangen', ben ik gaan doen wat ik het liefste doe: schrijven. En heb ik zelfs onder mijn pseudoniem Helen Varras mijn eerste boekje met de titel 'Observaties' kunnen uitgeven als e-book. De links naar de verkooppunten vindt u op mijn Nederlandse en Engelse Blog; even de link onder de header hierboven aanklikken.
Het schrijven was vroeger een leuke hobby, nu wordt het een serieuze baan die mij van een inkomen gaat voorzien. 

Bij de enorme veranderingen hoort ook de verkoop van de camper die ons zo trouw al die jaren daar heeft gebracht waar we graag wilden zijn.
Ik weet het, de camper is maar een 'ding op 4 wielen' en de herinneringen zitten in mijn hart maar toch. Toen ik haar voor het laats bij de campermakelaar zag staan, heb ik een traantje gelaten.

En zo is er steeds weer opnieuw een afscheid van vroeger, emotioneel in veel gradaties.

Ik zal op dit blog pas weer een update zetten als ik ooit weer zo gezegend mag zijn te gaan reizen (donaties welkom! :-))

Tot die tijd verwijs ik jullie naar mijn andere Blogs en Facebook pagina die ik bovenaan dit Blog allemaal  op een rijtje heb gezet. Ik kijk er naar uit jullie daar te 'zien'.

Liefs, vanaf nu ondertekend met

Helen

------------------------------------

To keep a long story short, my life changed dramatically since my last post on this blog.
In November 2016 my husband passed away; totally unexpected and to my huge sadness and grief.

I needed to sell the motor home and took another direction in life.
In March 2017 I published with my synonym Helen Varras, my first e-book 'Observaties' (Dutch) and hope to translate to English this year.
Where to buy? Please visit one of my blogs by clicking the tabs just under the header of this blog, the sellers are listed at the right of the Dutch and the English Blog.

Writing is not just a hobby, it is my much needed source of income though said this, it is also my joy.
I love writing and value this gift as very precious.

I will not update this blog until I will be blessed again with travelling. Until than please visit my other blogs and Facebookpage which I update very regularly.

Love, and from now on signed,

Helen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten